Чи не хочете витрачати багато часу на пошук трастових українських майданчиків для просування інтернет-ресурсу? Не бажаєте мати у своєму розпорядженні свій сайт на зарубіжних інтернет-майданчиках, а потім думати як вивести зароблені кошти? Ласкаво просимо на першу українську біржу посилань. Наш інтернет-сервіс цікавий і доступний рекламодавцям і веб-майстрам, хто займається розробкою і просуванням сайтів в & nbsp; Україні.
Біржа посилань & nbsp; представляє собою спеціалізований інтернет-ресурс, де організована купівля-продаж посилань на сайти, за принципом товарної біржі. Подібні біржі призначені для просування інтернет-ресурсів оптимізаторами з одного боку, а так само як засіб заробітку власниками сайтів - з іншого.
Принцип роботи & nbsp; біржі посилань & nbsp; в Україні & nbsp; полягає у взаємодії двох людей через один інтерфейс: один купує посилання, другий продає. & nbsp; Українська біржа посилань & nbsp; виступає в ролі посередника. Алгоритм роботи бірж однаковий, їх відмінність в функціоналі.
Залежно від періоду розміщення поділяються на & nbsp; біржі орендних & nbsp; посилань & nbsp; або & nbsp; біржі вічних посилань . На другому вигляді біржі, посилання купується назавжди.
Як заробити на біржі вічних посилань
Для отримання дивідендів від роботи на українській біржі постійних посилань & nbsp; необхідно мати свій сайт і пройти реєстрацію на біржі посилань Оптимізована під просування в пошуковій системі Google. Після цього розміщуєте код біржі на сторінках інтернет-ресурсу, з якого плануєте продавати посилання. Після цих дій додаєте сайт в систему, очікуєте індексації та схвалення модераторами. Отепер вже продавати посилання на & nbsp; сайті і заробляти гроші. Не очікуйте відразу великого напливу грошових коштів: щоб продати велику кількість посилань повинен пройти певний період часу.
Поради для співпраці на новій біржі посилань для google
Пропонуємо новачкам скористатися невеликими радами для отримання відмінного результату своєї діяльності на & nbsp; нової & nbsp; української & nbsp; біржі & nbsp; посилань:
-
Рекомендовано продавати не більше п'яти посилань зі сторінки. Оптимальний варіант - це три посилання. Так можна встановити вартість вища за середню і знизити ризик потрапити в бан.
-
Розташовуйте посилання на першій частині екрана, щоб виконувати всі вимоги рекламодавця, а також переважно схожою тематики з Вашим сайтом.
-
Не займайтеся продажем посилань & nbsp; для нульових сайтів. Для початку оптимізуйте їх.