Крауд-маркетинг

5600

написано постів

25 грн

середня вартість

Почати роботу
Пропонуємо
  • 01Відгуки на сайтах-отзовіках
  • 02Пости на тематичних форумах
  • 03Коментарі в соціальних мережах
  • 04Відповіді на сайтах питання-відповідь
  • 05Коментарі в довідниках
Пропонуємо
  • 01Швидке виведення коштів
  • 02Робота за зручним графіком
  • 03Гарантія винагороди за виконану роботу
  • 04Мінімальні комісії при виведенні
  • 05Швидка технічна підтримка

Як почати роботу

01

Зареєструйтеся у системі

Для цього введіть логін, пароль і E-mail. Також Ви можете зареєструватися через соц мережі.

02

Поповніть баланс

Миттєве поповнення балансу платіжними картами Visa і Mastercard.

03

Додайте замовлення

У пункті меню "Реклама" натисніть кнопку "Додати завдання +". Заповніть всі необхідні поля та натисніть кнопку "Додати".

04

Підтвердіть виконання!

Кнопка "Підтвердити виконання" - стає доступна після виконання виконавцем роботи. Підтвердіть виконання і кошти автоматично зарахуються на баланс виконавця.

01

Зареєструйтеся у системі

Для цього введіть логін, пароль і E-mail. Також Ви можете зареєструватися через соц мережі.

02

Підберіть завдання

В "Каталозі завдань" ви можете підібрати завдання по крауд-маркетингу, що відповідає Вашим навичкам і приступити до виконання натиснувши кнопку "Виконати".

03

Виконайте замовлення

Перейшовши в кабінет "Виконавця" Ви можете побачити завдання, які очікують Вашого виконання і залишковий час для виконання.

04

Отримайте кошти на ваш рахунок!

Якщо рекламодавця влаштовує результат - він підтверджує виконання і засоби автоматично зараховуються на Ваш баланс.

Перша українська трастова
SEO-біржа
вічних статей і посилань

З'явилися питання?

Напишіть нам що б Ви хотіли дізнатися!

Що таке крауд-маркетинг?

Для того, що б бізнес мав успіх в сучасному світі недостатньо розміщувати рекламу на вуличних банерах і сіті лайтах, а також використовувати побиті методи маркетингу. З появою інтернету вся рекламна діяльність підприємця автоматично змістила свою вісь в сторону онлайн просування. Одним з таких інструментів став крауд-маркетинг.

Що це таке і чим він корисний? По суті, крауд-маркетинг це нова «циганська пошта», основна мета якої вивчення цільової аудиторії об'єкта і підвищення його впізнаваності шляхом поширення згадок, відгуків і можливо посилань на просторах інтернету.

Кому підходить крауд-маркетинг?

Такий маркетинговий інструмент може здатися універсальним, але насправді існує певне обмеження, яке чітко визначає досить вузьке коло сайтів, які отримують максимальну користь від його використання.

Замовити крауд-маркетинг варто компаніям, які займаються наданням різноманітних послуг. Будь-яку послугу можна організувати по-різному, а значить за підсумком досягти кращого результату. Про це необхідно донести до цільової аудиторії.

Також, досить часто можна побачити відкриті пропозиції по крауд-маркетингу  для таких типів бізнесу як тематичні проекти, стартапи, різні агентства і інтернет магазини. Це не дивно, адже проведення такої роботи вирішує відразу кілька основних завдань, які багато в чому можуть дати поштовх для розширення діяльності і, що найголовніше, збільшення прибутку. До таких завдань відносяться:

  • Збільшення клієнтської бази.
  • Отримання трафіку.
  • Підвищення і поліпшення репутації підприємства.
  • Підвищення сайту компанії пошуковими системами у видачі по основним запитам.
  • Впізнаваність бренду.

Поради по крауд-маркетингу

Занадто низька популярність компанії або зіпсована репутація - це привід для початку використання крауд-маркетингу. Саме він зможе повернути ситуацію в потрібне русло, виправити становище і заманити нову аудиторію.

Крауд-маркетинг робота повинна бути організована грамотно і правильно з точки зору всіх технічних дрібниць. Відгуки, коментарі і відповіді, масово залишені по всіх майданчиках, ще не є запорукою успіху і результату. Для того, що б механізм ланцюгової реакції був запущений, необхідно домогтися обговорення, дискусії, живої розмови користувачів. Тільки тоді можна вважати, що робота принесе свої плоди.

Кращі крауд-маркетинг приклади ґрунтуються на звичайних розмовах, які створюються маркетологами навколо компанії, яка потребує позитивному результаті від його організації. Головне завдання - коригувати напрямок розмови учасників у правильне і вигідне русло. Залучати натовп, також можна за допомогою систематичного відвідування соціальних мереж або тематичних сайтів.

© 2016 - 2020 «SEOware» є зареєстрованою торговою маркою. Всі права захищені.