Що таке крауд-маркетинг?
Для того, що б бізнес мав успіх в сучасному світі недостатньо розміщувати рекламу на вуличних банерах і сіті лайтах, а також використовувати побиті методи маркетингу. З появою інтернету вся рекламна діяльність підприємця автоматично змістила свою вісь в сторону онлайн просування. Одним з таких інструментів став крауд-маркетинг.
Що це таке і чим він корисний? По суті, крауд-маркетинг це нова «циганська пошта», основна мета якої вивчення цільової аудиторії об'єкта і підвищення його впізнаваності шляхом поширення згадок, відгуків і можливо посилань на просторах інтернету.
Кому підходить крауд-маркетинг?
Такий маркетинговий інструмент може здатися універсальним, але насправді існує певне обмеження, яке чітко визначає досить вузьке коло сайтів, які отримують максимальну користь від його використання.
Замовити крауд-маркетинг варто компаніям, які займаються наданням різноманітних послуг. Будь-яку послугу можна організувати по-різному, а значить за підсумком досягти кращого результату. Про це необхідно донести до цільової аудиторії.
Також, досить часто можна побачити відкриті пропозиції по крауд-маркетингу для таких типів бізнесу як тематичні проекти, стартапи, різні агентства і інтернет магазини. Це не дивно, адже проведення такої роботи вирішує відразу кілька основних завдань, які багато в чому можуть дати поштовх для розширення діяльності і, що найголовніше, збільшення прибутку. До таких завдань відносяться:
-
Збільшення клієнтської бази.
-
Отримання трафіку.
-
Підвищення і поліпшення репутації підприємства.
-
Підвищення сайту компанії пошуковими системами у видачі по основним запитам.
-
Впізнаваність бренду.
Поради по крауд-маркетингу
Занадто низька популярність компанії або зіпсована репутація - це привід для початку використання крауд-маркетингу. Саме він зможе повернути ситуацію в потрібне русло, виправити становище і заманити нову аудиторію.
Крауд-маркетинг робота повинна бути організована грамотно і правильно з точки зору всіх технічних дрібниць. Відгуки, коментарі і відповіді, масово залишені по всіх майданчиках, ще не є запорукою успіху і результату. Для того, що б механізм ланцюгової реакції був запущений, необхідно домогтися обговорення, дискусії, живої розмови користувачів. Тільки тоді можна вважати, що робота принесе свої плоди.
Кращі крауд-маркетинг приклади ґрунтуються на звичайних розмовах, які створюються маркетологами навколо компанії, яка потребує позитивному результаті від його організації. Головне завдання - коригувати напрямок розмови учасників у правильне і вигідне русло. Залучати натовп, також можна за допомогою систематичного відвідування соціальних мереж або тематичних сайтів.