Робота наповнення сайтів, інтернет-магазинів товарами, послугами.
Управління контентом, його планування, розробка та контроль за розміщенням становить основу роботи контент-менеджера. По суті це фахівець, керуючий інтернет-проектами, починаючи зі стадії їх створення і до зведення на топові позиції. Звичайно, не кожному менеджеру вдається успішно вести справу, тому так цінні справжні професіонали цього напрямку.
Як працює контент-менеджер по наповненню сайтів
Сайти створюють веб-майстра, їх оформленням займаються дизайнери, а тексти пишуть копірайтери, які розміщують контент-менеджери.
В обов'язки контент-менеджера входить продумувати:
-
наповнення товарами
-
наповнення новинами
-
наповнення послугами
-
через підрахунок кількості кліків відвідувачами пошукових систем,
Особливість і одночасно головна складність цієї професії - необхідність бути всебічно розвиненим. Працюючи одночасно і з програмістами, і з дизайнерами, менеджери повинні володіти хоча б початковими знаннями в їх напрямках, в іншому випадку назвати такого фахівця компетентним вкрай складно.
Контент-керуючим важливо мати пізнання в сфері маркетингу, оскільки необхідно розуміти основні принципи успішних продажів і володіти відповідними навичками. Регулярне спілкування з клієнтами, виявлення їх потреб, залагодження конфліктів і пошук компромісів також входить в список обов'язків контент-менеджера. Ну, і без базових (знання англійської, володіння комп'ютером, вміння бути завжди в курсі актуальних новин і новинок роботи) вимог не обійтися.
Чим хороша послуга наповнення сайту
Сьогодні все більшої популярності набирає віддалена робота контент менеджера. Для багатьох роботодавців такий стиль роботи поки в новинку, однак на практиці цей варіант співпраці має масу переваг:
-
не потрібно організовувати робоче місце фахівця;
-
контент-менеджер отримує оплату за результат, а не години, що він просидів в офісі;
-
фахівця можна вибирати за якістю роботи, немає необхідності прив'язуватися тільки до кандидатів зі свого міста.
Контент-менеджер - одна з професій майбутнього, тому на неї варто звертати увагу вже сьогодні і якісно підходити до вибору подібних фахівців, адже від них залежить доля вашого проекту в Інтернеті.