Що таке SEO оптимізація
СЕО (або пошукова) розкрутка - це стратегія дій, метою яких є підняття позиції ресурсу у відповідь на запити в пошукові системи. В результаті Ваш сайт виявиться одним з перших на пошукової сторінці, а, значить, його відвідає більше людей. Але інформаційних і комерційних ресурсів сьогодні дуже велике число. Тому на допомогу приходить послуга (або самостійне проведення) оптимізації.
Як розкрутити сайт
Розкрутка складається з трьох етапів:
-
Внутрішній аудит і оптимізація. Він має на увазі коригування помилок контенту, його розширення, зміни html-коду сторінок, розміщення гіперпосилань. Виберіть, на яку пошукову системи Ви будете орієнтуватися в першу чергу. Так як Гугл і Яндекс мають різні алгоритми пошуку.
-
Самостійне просування через зовнішні чинники. Сюди можна включити нарощування маси для СЕО просування через інші ресурси: блоги, форуми, закладки, партнерські сайти і так далі. Так зростає корисність і авторитетність Вашого ресурсу.
-
Збереження досягнутих результатів і постійне поліпшення. Можливо, час від часу для оптимізації сайту потрібно міняти ключові слова, оновлювати тексти та інше наповнення сайту. Враховуйте показники конкурентів.
Розглянемо докладніше внутрішні і зовнішні методи оптимізації.
Внутрішня і зовнішня СЕО оптимізація
До методів внутрішньої оптимізації відносяться:
-
Створення якісного унікального контенту (тексти, зображення, фото). Розміщуйте не тільки інформацію, метою якої є продати товар або послугу, а й просто корисну, життєву.
-
Підвищити швидкість роботи ресурсу.
-
Адаптувати для мобільних пристроїв.
-
Провести аналіз ключових слів, які збігаються з конкуруючими сайтами.
-
Прописати тайтл для сторінок (заголовки).
Тепер давайте дізнаємося, як просунути сайт завдяки зовнішнім факторам:
Потрібно періодично розміщувати контекстну і медійну рекламу.
-
Надати майданчики для розміщення галузевих або прайс-агрегаторів (каталогів з товарами різних компаній).
-
Рекламувати через соціальні мережі. Це дозволить залучати відвідувачів, з огляду на їхні персональні дані, інтереси, запити і демографічні характеристики.
-
Використовувати мобільну і відеорекламу.
-
Організовувати корисні для аудиторії розсилки через електронну пошту.
-
Спілкуйтеся з потенційним споживачем через публікації в соціальній мережі.