SMM менеджер і суть його роботи
Будь-яке підприємство або компанія, діяльність якої спрямована на отримання прибутку, потребує грамотно організованих і правильно проведені заходи SMM менеджменту. Незалежно від того, яка спрямованість діяльності, масштаб і вік компанії, послуги SMM допоможуть у формуванні необхідного іміджу, а також посприяють значного збільшення прибутку. Всім, починаючи від розробки стратегії до втілення її в життя за допомогою певних інструментів займається SMM мнеджер.
Хто такий SMM менеджер
SMM менеджер є фахівцем в області просування сайтів, товарів і послуг, використовуючи для цього всілякі публічні ресурси, такі як блоги, соціальні мережі, а також тематичні ресурси в мережі інтернет.
Професія, яка відносно недавно увірвалася на ринок праці, тільки на перший погляд здається легкою і легко освоюється. Дистанційна робота SMM менеджера вимагає величезного багажу знань і навичок, використання яких, в кінцевому підсумку повинні дати позитивний результат для замовника.
Перш за все, необхідно чітко розуміти, що сфера, в якій менеджер по SMM повинен розбиратися досконально, не обмежується вузьким колом. Маркетинг спільно з інформаційними технологіями - десь на стику цих двох спеціальностей знаходиться SMM, а це значить, що від фахівця потрібна висока частка професіоналізму як в сфері комп'ютерних технологій (створення і правильне наповнення сайту), так і в сфері маркетингу (стратегії, основні методи). Додатково SMM менеджер дистанційна робота якого, безсумнівно, повинна мати видимий результат, повинен володіти базовими знаннями мов програмування, вміти використовувати різні графічні редактори та програми.
Особливість професії SMM менеджера
Спеціаліст з просування вирішує такі СMM завдання:
Первісна розробка основної стратегії проведення просування
-
Реклама і повномасштабне її управління
-
Створення та управління репутацією
-
Реєстрація постійна підтримка в живому стані акаунтів у всіх відомих соціальних мережах
-
Організація роботи фрілансерів
-
Створення та розміщення якісного контенту
-
Проведення роботи з лідерами думок серед цільової аудиторії
-
Постійне проведення моніторингу та аналізу своїх дій, реакцій на них з боку всіх учасників
-
Корпоративні акаунти
-
Проведення реклами в блогах і організація прихованого маркетингу